#1•24 ביוני 2026, 10:53•MBSR•telegram
🔴 השר איתמר בן גביר התייחס להפגנה הצפויה של החברה הבדואית בנגב בעקבות הריסת כ-5,000 בתים, ואמר בוועידת השלטון המקומי כי ימשיך לפעול נגד…
🔴 השר איתמר בן גביר התייחס להפגנה הצפויה של החברה הבדואית בנגב בעקבות הריסת כ-5,000 בתים, ואמר בוועידת השלטון המקומי כי ימשיך לפעול נגד הבנייה הבלתי חוקית ואף איים בהריסת אלפי מבנים נוספים. 🔴 الوزير إيتمار بن غفير علّق على المظاهرة المرتقبة للمجتمع البدوي في النقب على خلفية هدم نحو 5000 منزل، مؤكدًا أنه سيواصل مكافحة البناء غير القانوني ولوّح بهدم آلاف المباني الإضافية. M.B iNSIDER מ.ב דיווחים בארץ בטלגרם https://t.me/MBSRsi98
דחיפות 4/5watchlist#telegram#MBSRsi98
פתח מקור מקורי ↗