#1•28 ביוני 2026, 10:30•TZAP 1•telegram
נקמה בטורקיה ? או שסוף סוף עושים צדק הממשלה אישרה פה אחד את הצעת גדעון סער להכיר ברצח העם הארמני: "לעולם לא מאוחר מדי לעשות את הדבר הנכון…
נקמה בטורקיה ? או שסוף סוף עושים צדק הממשלה אישרה פה אחד את הצעת גדעון סער להכיר ברצח העם הארמני: "לעולם לא מאוחר מדי לעשות את הדבר הנכון" צאפ מגזין בטלגרם: https://t.me/tzap1
דחיפות 4/5watchlist#telegram#tzap1
פתח מקור מקורי ↗