#1•24 ביוני 2026, 21:40•TZAP 1•telegram
"אני כותבת את המילים האלה בדמעות של בושה. בבקשה, אל תדלגו 💔 " מאחורי ההודעה הזו עומדת אם שכולה, גיבורה, שכבר עברה הכל: אובדן שני יקירי…
"אני כותבת את המילים האלה בדמעות של בושה. בבקשה, אל תדלגו 💔 " מאחורי ההודעה הזו עומדת אם שכולה, גיבורה, שכבר עברה הכל: אובדן שני יקירים לסרטן, גירושים כואבים, ומאבק יומיומי לגדל לבדה בן יחיד שמשרת היום בצה"ל 🙏 . היא ניסתה הכל כדי לא לבקש נדבות. היא פתחה עסק קטן, עבדה עד אפיסת כוחות, אבל החובות, מעל חצי מיליון שקלים, קברו אותה תחתם 😓 "אין לי ממי לבקש אני זקוקה לכם, רק כדי לקום מהקרשים ולפתוח דף חדש" הרב אליקים לבנון שליט"א קורא לציבור להתגייס בדחיפות להצלתה! כנסו עכשיו להעניק לה חיים חדשים: 👇 👇 👇 https://pe4ch.com/ref/zu3aqfPB2che צאפ מגזין בטלגרם: https://t.me/tzap1
דחיפות 4/5watchlist#telegram#tzap1
פתח מקור מקורי ↗