מפורום הבייתה - שבים לאדמות המולדת נמסר: "דבריו של מפקד המחוז ניצב משה פינצ'י בתכנית המגזר של אליה אביב לא הגיעו מחלל ריק, המשטרה, כמו הצ…
מפורום הבייתה - שבים לאדמות המולדת נמסר: "דבריו של מפקד המחוז ניצב משה פינצ'י בתכנית המגזר של אליה אביב לא הגיעו מחלל ריק, המשטרה, כמו הצבא וכוחות הביטחון הנוספים מודעים לכמויות הנשק, ולמוטיבציה של המחבלים לבצע רצח עם. יש להם את היכולות ויש להם את הרצון, חסר להם רק את מימד הזמן. לכן, אנחנו בפורום שבים הבייתה אומרים שהפתרון לכך הוא ביטולם של הסכמי אוסלו הנוראיים והתיישבות יהודית בכל השטחים הפתוחים ביהודה ושומרון כולל בשטחי A ו-B ובאופן מיידי! ממשלת ישראל צריכה לקבוע מי יישב על הגבעות השולטות מאוד על ראש העין, פתח תקווה, כפר סבא, רעננה, נתניה, חדרה ועפולה, אנחנו או הנוחבות!" בתמונה: חברי הפור…