פעמון נעילה 💰 המסחר בוול סטריט ננעל במגמה מעורבת כאשר הלחץ על מניות הטכנולוגיה והשבבים נמשך והכביד בעיקר על הנאסד״ק, בעוד הדאו הצליח לעל…
פעמון נעילה 💰 המסחר בוול סטריט ננעל במגמה מעורבת כאשר הלחץ על מניות הטכנולוגיה והשבבים נמשך והכביד בעיקר על הנאסד״ק, בעוד הדאו הצליח לעלות על רקע מעבר של משקיעים לסקטורים יציבים יותר. מדד S&P 500 ירד ב-0.1% , מדד הנאסד״ק איבד 0.4% בעיקר בשל חולשה במניות השבבים, ואילו הדאו ג׳ונס עלה ב-0.4%. במוקד המסחר עמדה מניית מיקרון , ננעלה בירידו של 0.4% לקראת פרסום הדוחות לאחר המסחר, לאחר שכבר איבדה כ-13% ביום הקודם. לאחר פרסום הדו"חות מניית החברה מזנקת ב-9.3% במסחר המאוחר. פרטים נוספים מיד הסנטימנט השלילי בטכנולוגיה מגיע על רקע הערכות שהשוק העלה מאוד את ציפיות הרווח לקראת עונת הדוחות של יולי – ולכן כ…