#1•22 ביוני 2026, 18:54•ynet•news_site
התלונה נגד הסיירת העירונית - והמתקפה של ראש העיר: "לא זוכר שעשיתם משהו"
ראש העיר באר שבע דנילוביץ תקף את האגודה לזכויות האזרח, שפנתה ליועמ"שית בנוגע לפעילות "סיירת הביטחון" בעיר, וטען כי זה נעשה בשל "פעילות אגרסיבית נגד עבריינים". הוא שיבח את המאבטחים, והוסיף כי הפעילות בהתאם לסמכות, אם כי הדבר לא מדויק. באגודה הציעו לו: "להתמקד בתיקון הליקויים"
דחיפות 2/5major_media
פתח מקור מקורי ↗