#1•21 ביוני 2026, 20:22•ynet•news_site
באיראן טענו לפיצוץ בשיחות, בארה"ב דווקא מרוצים: ״דנו בכל מרכיבי הגרעין״
טראמפ איים כי "יכה באיראן חזק יותר מבעבר", אם זו לא תעצור את חיזבאללה בלבנון. בתקשורת האיראנית טענו כי "האיום עצר את המו"מ", אך רק כעבור שעות דווח שהשיחות הסתיימו. הסנאטור הרפובליקני גראהם: "לטראמפ יש מדיניות חדשה". דיפלומט אמריקני ל"אקסיוס": "השגנו התקדמות לגבי מצר הורמוז"
דחיפות 2/5major_media
פתח מקור מקורי ↗