#1•28 ביוני 2026, 10:14•TZAP 1•telegram
ערב הסעודית מאותתת על פתיחת מצר הורמוז לאחר הפסקה של ארבעה חודשים, ענקית האנרגיה הסעודית ארמקו חזרה היום לטעון נפט בנמל ראס טנורה, אחד מס…
ערב הסעודית מאותתת על פתיחת מצר הורמוז לאחר הפסקה של ארבעה חודשים, ענקית האנרגיה הסעודית ארמקו חזרה היום לטעון נפט בנמל ראס טנורה, אחד מסופי היצוא המרכזיים של ערב הסעודית. על פי נתוני הספנות האחרונים, שתי מכליות ענק כבר נצפו בנמל כשהן טוענות נפט גולמי, כששלישית ממתינה בקרבת מקום. לכל מכלית קיבולת של כשני מיליון חביות. מאז תחילת מרץ, ערב הסעודית נאלצה לשנות חלק משמעותי מהיצוא שלה דרך נמל יאנבו בים סוף לאחר שחסימה של המצר עצר את הספנות במפרץ. זהו הסימן המוחשי הראשון לכך שמצר הורמוז נפתח, אם כי עדיין אין ודאות שמגמה זו תימשך. (קסניה סבטלובה) צאפ מגזין בטלגרם: https://t.me/tzap1
דחיפות 4/5watchlist#telegram#tzap1
פתח מקור מקורי ↗