#1•28 ביוני 2026, 10:12•TZAP 1•telegram
הפיקוד המרכזי של צבא ארצות הברית (סנטקום) הצהיר כי לא יתעלם מהתקיפות האיראניות נגד ספינות מסחריות במצרי הורמוז. בסנטקום הדגישו כי ארצות ה…
הפיקוד המרכזי של צבא ארצות הברית (סנטקום) הצהיר כי לא יתעלם מהתקיפות האיראניות נגד ספינות מסחריות במצרי הורמוז. בסנטקום הדגישו כי ארצות הברית פועלת להגדלת תנועת כלי השיט במצר וכי התיאום והליווי של הספינות המסחריות נמשכים. עוד נמסר כי התקיפות האמריקאיות האחרונות נגד מחסני טילים, כטב”מים ומתקני מכ”ם באיראן בוצעו בתגובה לפגיעה בספינת סוחר שעברה במצרי הורמוז. לדברי סנטקום, “ארצות הברית לא תאפשר לאיראן לתקוף ספינות מסחריות”. חדשות איראן צאפ מגזין בטלגרם: https://t.me/tzap1
דחיפות 4/5watchlist#telegram#tzap1
פתח מקור מקורי ↗