#1•22 ביוני 2026, 14:46•ynet•news_site
הטענות להקשחת נהלי הפתיחה באש בעזה - ותסכול הלוחמים: "חמאס בודק אותנו, הפיקוד זחוח"
פרסום ראשון: קצינים שפועלים בקו הצהוב ברצועה שיתפו כי מפקד אוגדת עזה הנחה לשנות את אופן יישום ההוראות, וכי כעת ההנחיה היא לבצע נוהל מעצר חשוד למי שחוצה את הקו במקום "ירי על מנת". בצה"ל דחו את הטענות והסבירו כי מדובר ב"חידוד נהלים", הקצינים התעקשו: "תחילתו של מדרון חלקלק"
דחיפות 2/5major_media
פתח מקור מקורי ↗