#1•22 ביוני 2026, 21:07•ynet•news_site
איום הרחפנים שנותר - והזעם על ההגבלות בלבנון: "באנו להסיר איום או להיות דחליל?"
ב"ניו יורק טיימס" דווח כי מפקדים בצה"ל הונחו לפעול להגנה בלבד בדרום לבנון, מה שעורר תסכול רב בקרב הכוחות. "מרגיש שאנחנו לא עושים משהו משמעותי", שיתף לוחם מילואים, שסיפר כי בעת דיווח על רחפן נפץ בסביבה הוא "נכנס לשיח ומתפלל לא להיפגע". לוחם נוסף אמר: "לא היה לנו אשראי מלא לבצע משימות"
דחיפות 2/5major_media
פתח מקור מקורי ↗