#1•22 ביוני 2026, 14:15•ynet•news_site
ארה"ב העניקה פטור מסנקציות על הנפט, באיראן טענו: "כניסת פקחי סבא"א? לא אושר"
אחרי "התקדמות משמעותית" בשיחות שווייץ: וושינגטון העניקה לטהרן פטור זמני מסנקציות על נפט ל-60 יום, אחרי שזו הסכימה לדברי ארה"ב לחזרת פקחי סבא"א והבטיחה מעבר חופשי בהורמוז. לאחר הקמת "המנגנון למניעת חיכוך" - ונצירת האש - נתניהו שוב מבטיח: "ללוחמינו יש חופש פעולה בדרום לבנון, אין הגבלה"
דחיפות 2/5major_media
פתח מקור מקורי ↗