דובר צה"ל מגיב על התקיפה בדרום לבנון: להסרת איום מיידי: צה"ל תקף מחבלים חמושים שזוהו בסמוך לכוחות צה"ל הפועלים במרחב הביטחוני בדרום לבנון…
דובר צה"ל מגיב על התקיפה בדרום לבנון: להסרת איום מיידי: צה"ל תקף מחבלים חמושים שזוהו בסמוך לכוחות צה"ל הפועלים במרחב הביטחוני בדרום לבנון צה"ל זיהה לפני זמן קצר חוליית מחבלים חמושים שפעלה בסמוך לכוחות צה"ל הפועלים במרחב הביטחוני, ברכס עלי א-טאהר. מיד לאחר הזיהוי ובסגירת מעגל מהירה, הכוחות תקפו את המחבלים צפונית למרחב הביטחוני, במטרה להסיר את האיום. צה"ל ימשיך לפעול להסרת איומים מיידים ולא יאפשר לארגון הטרור חיזבאללה לפגוע באזרחי מדינת ישראל ובכוחותינו. https://t.me/yediotnews25