#1•24 ביוני 2026, 10:32•TZAP 1•telegram
השר בן גביר בוועידת השלטון המקומי, על רקע הפגנת הענק הצפויה מחר של הבדואים נגד מדיניות ההריסות שהוא מוביל: "אמרו לי שבדואים שהרסו להם את…
השר בן גביר בוועידת השלטון המקומי, על רקע הפגנת הענק הצפויה מחר של הבדואים נגד מדיניות ההריסות שהוא מוביל: "אמרו לי שבדואים שהרסו להם את הבתים ישנים בבית ספר בערד. הם נמצאים שם כי הם אומרים "בן גביר הורס לנו את הבתים". אז אני אומר להם: שיכינו עוד הרבה בתי ספר בכל הנגב, כי אני הולך להרוס להם עוד ועוד ועוד". מצ"ב סרטון – שימוש חופשי. צאפ מגזין בטלגרם: https://t.me/tzap1
דחיפות 4/5watchlist#telegram#tzap1
פתח מקור מקורי ↗